27 August 2010

Mereka gonjeng bersama

................Maka persiapan Hari Raya pun bermula.................

Seronok tengok budak-budak excited nak sambut raya...Untuk 2 orang budak ini, mereka telah digonjengkan lebih awal. Actually bagus sebenarnya. Jika buat lewat, nanti pagi raya nampak macam budak masuk tentera pulak...sangat skema, fesyen yang tidak begitu digenari oleh mamanya. Jadi, bila buat awal, at least rambut tu dapat menyesuaikan diri dikepala dan nampak blend gitu...pabila diri sudah mula merepek..!!!

Si kenit menanti dengan debor

Adoi macha...kasi pelan-pelan sikit la dei!!

Itu macam laa.....

Syahmi maintain steady

Keterujaan yang tidak dapt dibendung lagi...
Tengok saya....hensem tak?
Well...pelakon tambahan pun nak interframe juga

Selesai satu proses. Next agenda, cari baju melayu!!

5 comments:

Yati said...

Handsome la anak bujang ko!
Bagus la, awal-awal dah ready dengan rambut raya. :D

Nik Nur Izzati said...

comel nya your son. handsome pun ada

mekchu said...

comel lak aii si syafiq tuh.. bulat2 mata dia gi gunting rmbut.. mmg acara feberet anak2 ko kot.. excited kemain..

Chekpid said...

comel? hencem? alhamdulillha...amin. tq yati & izzati. Mekchu, ko ni mmg ada aura tokmoh la...mmg acara feberet tuh...gi kedai gunting rambut dah macam gi kedai mainan. xcited tokleh nk cakap!

Don & Nor said...

betullaaa...mmg hencemlaaa.
ni mesti kes rasuah baeeekkk punya..tu yg kedai guntin pun jadi venue terbaaeeekkk...