26 November 2010

Entry malaz


Ini adalah entry cepat-cepat taip tanpa memikirkan tatabahasa yang kompom tunggang langgang. Asalkan korang paham sudah. Kalo tak paham pun, baca laju2 jek tanpa mencerap di kepala ituh.

Apa yang berlaku sepanjang minggu ni ek? hmm..banyak gak. Meeting unit, rombakan tugas dan jugak majlis perpisahan untuk one of our IT staff, Lokman

Korang memang best!

Lokman jangan lupa kami di sini ye

Gambar tuan tanah HARUS ader


Minggu ni jugak adalah minggu yang hampir penuh dengan aktiviti jalan-jalan tak tentu pasal bermula dengan ke reject shop, Jaya Jusco , uptown , Tesco dan jugak jualan gudang reject shop. Begitu gigih berjalan kesana sini ye..kemain lagik..tp kalau nak masak, macam2 alasan...fenat keje la..lenguh la..sakit urat la...Ampunkan dia yang bermonolong sengsorang

Ha...pasal entry Jipaban hari selasa lepas.. cepat betul barang sampai. Khamis sudah dapat lorr...tapi tokleh tunjuk kt sini..untuk tatapan dalam rumah jek.


Keadaan rumah adalah seperti biasa


Seperti biasa maksudnya disini bukan lah  kemas yang tak sedia menunggu tetamu yea...

Tengok tu...senget benget frame itu hasil kreativiti mereka.
Boleh plak susun 12 penjaga rumah baek punya....atas cermin dinding!
sod..ba..ro =.SABAR

Malam tadi ditambah lagi dengan helaian kertas-kertas yang dikoyak berlukisan lep. ala...lep yang gambar hati tu...Si abang lukis. yang adik jadi posto...berlari-larian menunjukkan kat mama nya helaian demi helaian. Bila suruh kemas & buang dalam tong sampah depa tak kasi. katanya itu lep untuk mama..

ok, entry tamat tanpa sebab. Sekian.


2 comments:

n o h a F i z a said...

lokman benti sebab apa?

Chekpid said...

Dia dapat kerja tetap kt jbtn lain