28 July 2010

zaman ribena VS zaman kalsium

 Sepanjang hari ini attend kursus web anjuran SUK Selangor @ bluewave hotel. Bagus juga dapat pergi...boleh berkongsi pengalaman. SUK rewarded 5 star  by MDEC in 2009



Bila tengok jabatan lain dapat 5 star, off course la jeles kan...jeles +ve hokay...tu yang semakin bersemangat nak buat de best untuk website JKN Selangor...walaupun anak buah den cuma ada 3 orang saje..nak maintain web di samping kerja2 menurut perintah yang lain...tak mengapalah..just think positive kan.....go gigirl power :)

Ada satu link yang MAMPU guna untuk semak samada website kita ada error atau tidak...bagus. Senang kita nak trace any error... boleh cuba di sini...http://wave.webaim.org/  Cuma taip website anda, nanti wave akan evaluate...actually banyak juga link2 lain yang boleh bantu kita evaluate website...tapi bila MAMPU pakai wave...kita pun more fokus to wave juga

Yang lagi bestnya...terjejak kasihan kawan lama yang memang sangat lama tak jumpa...dulu jumpa masa zaman kanak2 rebina...now dah tak berapa rebina lagi dah...cuma zaman kalsium je sekarang ni...haha!!

Semenjak 2 menjak ni suka benor ambil gambar close-up, nape ntah!!



Yang ini pun close-up juga


Jejak kasihan di zaman kalsium. 

Yang tengah tu kita panggil chekmad. Sama belajar masa di itm jengka & close masa sama-sama praktikal tahun 1999. En. Zawahir ni kawan sekolah rendah..uishh..dah 20 tahun tak jumpa. Terima kasih Allah,  kita masih bernafas hingga hari ini :)

Banyak beza antara zaman ribena & zaman kalsium ni...bila dah jumpa otomatik recall memori lama daaaa


1 comment:

Chekpid said...

selamat semuanyer..nak test comment