29 July 2011

Untung baby....


Ketaq kaki naik pentas. Bukan nebes (ada la sket2 ekceli), tapi lenguh dah naik tangga time kaki memberat & perut memboooOOlat sekarang ini. Dah 8 bulan ni haaaaaa
 


Alhamdulillah, rezeki Allah. Jangan lupa, jangan riak. Berpegang pada amanah & percaya pada diri. Mudah-mudahan ini semua peringatan supaya galas tanggungjawab yang di beri dan buat yang terbaekkkk boboiboy.
 




My 2nd bos pun dapat.Tahun ini juga pelopor Sistem barcode untuk sesi pemberian anugerah. Alhamdulillah system run smoothly. Kredit to our programmer & IT Unit itself.



Hadiah paling best off course dari my laling. Banyak kali hint minta belikan Dorian musang king, dia buat dek je. Malam tadi buat surpriusss bawak balik idaman kalbu. Terharu makkk!!! i lep u vey strong laaaahhhhhhhh

11 comments:

CIK JATT said...

Alhamdulillah. rezeki anak. congrats k!

chekpid said...

tq cik jatt..lep u 2. he2

mrs puex said...

alhamdulilah rezeki boboiboy..tahniah chekpid..:D

mekchu said...

dah nak teka masa ko kata khamis naik pentas.. tp saje je nk tgk sendiri


itu konpem perut ehh.. bukan belon? dah pakai bj cantik2, apsal di tutupnya perut tu?

tahniah beb.. tp aku dah cantas ko dulu.. ngeeeee...

chekpid said...

aini :rejeki jgn ditolak.sok tunjuk gambo kt boboi...gambo je la..fulus omaknye kebassssss

mekchu : ko telah mencantas aku setahun awal..xpe2..rejeki kuar JPM..ha2. sogan la, aku show gambo yg tak nmpk perut sangat. kalo tak nanti ko tak selera nk makan.

n o h a F i z a said...

congrats boss!!!

n o h a F i z a said...

congrats boss!!!

Mama_anggun said...

tahniah fid...keep it up...

good luck jugak utk bersalin nnt...jgn lupa bgtau bila dh bersalin yekk...

wildcutecat said...

tahniah ^_^

chekpid said...

tq semua

saL.adyZa said...

wah wahhhh.. apc gtu kn..
tahniah. congrats.