15 December 2011

Syabil 3 bulan

Dah tertinggal keretapi, tapi nak juga update pasal Syabil. Dia genap 3 bulan pada 10.12.2011. Semalam pergi cucuk 3 bulan. Berat dah 5.5kg, Tinggi 63cm.

Ini gambar masa kenduri sepupu kahwinkan anak perempuannya kat Bukit Jelutong. My eldest yang ambil.



Ye encik, ada apa-apa yg saya boleh bantu?


Apa? Nak berkenalan dengan untie kat belakang ni?


Elo brader...mu agak2 la kan...not available hokeh!!
Semua2 kat sini not single anymore


Mana la mama ni. Apsal melantak makan lama sangat
Brooch untie lawa lah, nk tarik boleh?

Mama kata dah besar jadilah hensem
macam abg penganten. Mama like ganda 12

5 comments:

mekchu said...

hahaha.. pantang dapat peluang org tlg pegangkan anak.. kemain lama ko makan ehhhh.. bobot sangat syabil tu.. syahmi, syafik, syabil.. niceeeee...

Yati said...

Haha.. comel la dia. Mata bulat. Macam mata ko ler. :)

chekpid said...

lepas ni nak letak nama blog 3sya (syahmi, syafiq & syabil). lg gojes MAMA TRiSYA, ok x?

Put: harus kuah tumpah ke nasi :)

mrs puex said...

wahh..suda tuka langsir rumah ka..nicee..:D

TEFiN said...

salam, tq follow me, will follow u later sebb blog wat prob... :)